Propaganda Orang UMNO

on Sabtu, 15 Ogos 2009

Kesian kesian. Itu yang dapat aku nyatakan. Ceritanya bertitik tolak dari adik aku yang bersembang dengan awek ni masa naik bas. Samada dia nak ngorat budak tu atau tak, itu bukan aku nak ceritakan disini. Yang aku nak kongsi ialah belia kat sini kalau nak dapat wang ehsan kena pergi ceramah. Kalau hadir ceramah "belia" (sebenarnya UMNO) sehari dapat RM200.00. Kalau tiga hari RM500.00. Kalau mak bapak dia sokong PR, jangan harap la dapat wang ehsan.

Begitu sekali tindakan UMNO. Kesian 1000 x. Dah takde cara lain. Hasil siasatan adik aku tu budak tu kata banyak ceramah UMNO tu sebut Dato' Seri Anwar Ibrahim pengkhianat melayu. Lepas tu seringkali menyanyi lagu UMNO. PR naik bukan cara macam korang. Pensyarah kat Universiti tu banyak juga buka minda kami. Biarkanlah kamu buat budak-budak yang nak duit ehsan macam tu. Bila mereka masuk Universiti, pensyarah akan cuci balik taik yang kamu (UMNO) dah lumur pada mereka. Yang bijak bagus la. Boleh berfikir. Kami yang sokong PR bukan sebab nak duit. Tapi atas dasar kebenaran dan kejelikan kami pada sistem yang kamu buat hari ini.

Yang aku nak cakap, kamu patut beri pelacur, GRO, kaki judi, perompak, perasuah, kaki disko, wang ehsan tu sebab mereka yang banyak sokong kamu.

Selamat Bersedekah....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger

Bacaan Al-Quran

Listen to Quran