Jangan Mansuhkan Isa

on Ahad, 16 Ogos 2009

Sekarang ni nampak keadaan UMNO semakin bertambah parah. Banyak dasar dan pendekatan pemimpin mereka yang gagal dan nampak tiada keuntungan pada rakyat kebanyakan. Bermula dari soal perkauman hinggalah soal keagamaan. Mereka sendiri yang mencetuskan suasana tegang dan ini mungkin akan lebih parah ketika mereka diambang kejatuhan mutlak tahun 2013 kelak.

Untuk mengatasi masalah itu nanti, ada baiknya Isa dikekalkan. Isa perlu dipergunakan untuk orang-orang UMNO / Be End yang membuat kekacauan atau pemberontakkan ketika mereka sedar yang mereka telah kehilangan kuasa memerintah. Suasana ketika itu dimana rakyat kebanyakkan merayakan kemenangan rakyat, segelintir puak-puak penderhaka ini akan membuat kecoh di dalam negara. Jadi dengan adanya akta Isa ini dapat memudahkan kerja pemerintah baru yang akan menjulangkan hak rakyat.

Tangkap dan tangkap serta sumbat dan bicara segera mereka yang telah membuat kacau bilau itu. Percaya lah. suatu hari itu akan berlaku kerana mereka tidak dapat menerima hakikat bahawa mereka telah di tolak rakyat oleh semua kaum.

Kepada semua rakyat yang mahukan perubahan, berhati-hati dan mari kita berdoa agar puak-puak bertopengkan 'pejuang bangsa' ini ditenggelamkan oleh Allah di neraka jahannam dan siksa mereka didunia ini.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger

Bacaan Al-Quran

Listen to Quran